Puurimismasina Fundex F12SE transport Goes, Holland kuni sadam Paldiski (kombineeritud transport)

Puurimismasina ja varuosade transport Hollandist >>> Eestisse. Meie poolt korraldatud:

  • varuosad kahe täistreileriga (maanteetransport) Holland >>> Eesti;
  • puurimismasina veo korraldasime kombineeritult: maanteetransport sadamasse ja sealt edasi laevaga Paldiskisse (RoRo transport);
  • meretranspordiga tõime Eestisse ka masina osad mis olid maanteetranspordiks liiga suured (RoRo transport);
  • puurimismasina mõõtmed ja kaal: 26,50 m x 3,50 m x 3,70 м (LxWxH) / 52 tonni;
  • puurimismasina poom: 21,00 m x 0,45 m x 0,51 м (LxWxH) / 3,5 tonni;
  • puurimismasina hüdraulika: 4,2 m x 1,65 m x 2,80 м (LxWxH) / 9 tonni;
  • Vaata veel pilte >

Aitasime abielupaaril kolida Eestist – Filipiinidele (Manila):

  • vaatasime asjad Haapsalus üle;
  • korraldasime asjade transpordi Haapsalust meie lattu Tallinnas;
  • Tallinnas tegime ümberpakkimise ja korraldasime isiklike asjade laadimise konteinerisse;
  • teostasime isiklike asjade transpordi Tallinn, EST kuni kliendi ukseni Manila, Filipiinid.

Päästepaat oli vaja kiiresti toimetada Hollandist – Cadizi sadamasse kus laev seda ootas.
Kõik läks kenasti ja päästepaat jõudis ettenähtud ajaks sadamasse.

Kastide mõõtmed 4000 x 2840 x 2240 mm (LxWxH). Ühe kasti kaal 7000 kg.
ScanMarine poolt korraldatud:

  • kauba transport tehasest meie terminali;
  • kastide kinnitamine 40’FR konteinerile ja kastide katmine veekindla kattega;
  • laaditud konteineri transport sadamasse ja ülegabariidi veoload.

Puurimismasina mootori meretransport Cartagena, Kolumbia:

  • transport tehtud EXW Riia, Läti;
  • masin transporditud meie terminali Riias ja pakitud vastavalt meretranspordi reeglitele;
  • ScanMarine korraldatud meretransport Riia, Läti kuni Cartagena, Kolumbia.

Puurimismasina ja 1 x 20’DC + 1 x 40’DC transport Casablanca:

  • laadimissadam Paldiski, Eesti;
  • puurimismasinal oli palju lisavarustust mis sai laaditud selleks ostetud konteineritesse (shippers own);
  • masin ja konteinerid laaditud ühele RoRo laevale ja transport ühe Bill of Ladinguga;
  • masina mõõtmed ja kaal: 23,82 m x 3,0 m x 3,47 м (LxWxH) / 76 tonni.

Projektvedu mis sai tehtud oktoober / november 2016:

  • maanteetransport 8 täistreileriga Hollandisse;
  • lisaks oli 4 ühikut ülegabariiti mille transpordi panime kokku autotransporti ja meretransporti kasutades;
  • ülegabariitsed ühikud saatsime Antwerpeni sadamasse RoRo laevaga ja sealt maanteetranspordiga edasi;
  • sihtpunkt antud kaubale oli Moerdijk, Holland.

Kaup pidi saabuma Hollandisse õigeaegselt kuna vana konveier võeti koost lahti ja uus pidi olema valmis montaaziks.
Iga päev hilinemist oleks kliendile maksnud EUR 20’000.

Kõik läks vastavalt plaanidele ja kliendi ootusetele.

Seadme meretransport Panamasse ja transpordiga seotud tegevused:

  • kauba laadimine ja kinnitamine korraladatud kaubasaatja poolt;
  • kaubaaluse materjal fumigeeritud ja sobiv transpordiks;
  • ScanMarine korraldatud transport Tallinn – Hamburg autotranspordiga;
  • Hamburgis laadimine konteinerisse ja sealt edasi meretransport sihtpunktiga Colon, Panama;
  • lisaks tehtud ekspordi tollivormistus ja muud formaalsused kauba transpordiks Eestist.

Purustatud klaasi transport Indiasse. Kaup pakitud “big-bag” kottidesse.
Meie poolt organiseeritud tegevused, et kaup jõuaks sihtpunkti:

  • konteineri transport “sideloaderiga” kliendi juurde kauba laadimisele Tallinnas;
  • merevedu Indiasse Nahava Sheva sadamasse;
  • edasine raudteevedu Nhava Sheva sadamast kuni ICD Agra konteinerterminalini.

Metalli sorteerimisseadme (HOGMAG EDDY) meretransport Inglismaalt Eestisse ja meie osa antud töös:

  • parimaks lahenduseks antud seadme transpordil oli meritsi RoRo transport ja seade sai laaditud 20 jalasele mafi treilerile;
  • enne laadimist kooskõlastasime kliendiga laadimise / kinnitamise plaani mafi treilerile (lisa kinnitus / tõstekohad seadmele tellitud kauba müüjalt);
  • seadme merevedu RoRo laevaga Harwich >>> Paldiski;
  • Paldiskis tuli klient oma transpordiga seadmele järgi.

 

ScanMarine korraldatud alljärgnevad tööd:

  • kraana merevedu RoRo laevaga Kapellskär >>> Paldiski (kraana osad kinnitatuna kraanale);
  • Paldiskis kraana vastukaalud ja noole osad lahti monteeritud ning laaditud merekonteinerisse (20’OT);
  • konteineris kauba kinnitamine vastavalt mereveo reeglitele;
  • ekspordideklaratsiooni vormistus;
  • konteineri merevedu konteinerlaevaga TALLINN >>> JEDDAH;
  • kraana merevedu RoRo laevaga PALDISKI >>> JEDDAH;
  • kauba saabumine Saudi Araabiasse planeeritud samaaegselt.

KOKKU KAUPA: konteineris 24.3 tonni ja kraana 60 tonni.

Antud veoga olime kaasatud järgnevates etappides:

  • maanteetransport 3 autoga Šotimaale;
  • kliendi erisooviks oli, et saabumine Šotimaale toimuks kindlatel nädalapäevadel ning antud nõude täitmine õnnestus meil täielikult;
  • kuigi antud kauba meretransport Šotimaale kasutades merekonteinereid oleks tulnud odavam siis tulenevalt pikemast transpordiajast valis klient autotranspordi (lisaks antud kauba laadimine konteineritesse oleks olnud keerulisem);
  • lisaks sai ScanMarine poolt vormistatud ka veosekindlustus antud saadetisele.

Antud veoga olime kaasatud järgnevates etappides:

  • õhutransport uksest Buffalo, USA – Tallinn, Eesti (läbi Rotterdami);
  • ladustamine tollilaos Tallinnas ja dokumentide vormistamine (k.a. omanikuvahetus);
  • kliendi soovil ostsime kasutatud 40 jalase konteineri ja teostasime kogu kauba laadimise konteinerisse;
  • lõplik transport sihtpunkti Venemaal (Ust-Kut) tehtud autotranspordiga ja kaup konteineris.

ScanMarine korraldatud alljärgnevad tööd:

  • meretransport Itapoa, Brasiilia – Tallinn, Eesti (kasutasime 20 jalast “open top” konteinerit);
  • Tallinnas tollilaos ümberlaadimine konteinerist lattu ja ajutine ladustamine;
  • kui Venemaa klient oli valmis kaupa vastu võtma siis korraldasime transiidi formaalsused ja tollilaos sai tehtud ka omanikuvahetus;
  • lõplik transport Tallinnast kuni ukseni Ust-Kut, Venemaa korraldatud autotranspordiga.

ScanMarine korraldatud alljärgnevad tööd:

  • autotransport tehasest (Oklahoma, USA) laadimissadamasse (Houston, USA);
  • kauba pakkimine merekõlbulikku pakendisse (puitmaterjal / termokahanev kile);
  • kogu tehase pakendi eemaldamine ja kauba uuesti pakkimine vastavalt kliendi nõuetele;
  • kauba ülevaatus terminalis, iga üksiku osa loendamine / kaalumine;
  • kaubale korrektse dokumentatsiooni koostamine;
  • kauba markeerimine ja kauba käsitlemise instruktsioonid;
  • kauba ülevaatus ja ülevaatus aktide vormistamine (survey teenus);
  • USA ekspordi tolliformaalsused;
  • kauba laadimine laeva;
  • meretransport HOUSTON – ST. PETERSBURG.

KOKKU KAUPA: 7 ühikut + 2 x 40′ konteinerit osadega / 105 t / 345 m3

ScanMarine korraldatud järgmised tegevused:

  • seadme vastuvõtmine laevalt Paldiskis;
  • raudteeplatvormile kinnitamise ja laadimise skeem;
  • laadimine ja kinnitamine raudteeplatvormile;
  • raudteedokumentide vormistamine;
  • transiidivormistus;
  • transport Paldiski, EST – Almata, KAZ.